E-poe haldamine ja tõhusad tööriistad

e poe artikkel pexels mikael blomkvist 6476587Tänapäeval on võimalik ka tasuta üsna edukalt oma e-pood avada ning kuigi see võib võtta vaid mõne hetke, tuleks asjale siiski läheneda strateegilisemalt. Kui alustada veebipoodi täiesti teadlikult ning võtta endale appi parimad praktikad ning tööriistad, siis aitab see kõvasti edule kaasa. Internetiavarustes on rohkelt võimalusi ning hulgaliselt nii tasulisi kui tasuta tööriistu, mis aitavad veebipoe omanikul seda paremini hallata. Vaatame koos erinevaid võimalusi ja variante, et aidata sul edukas e-pood avada.

Veebipoe platvorm

Praeguse ajal eksiteerib rohkelt erinevaid platvorme, kuhu oma e-pood rajada. Mõned tuntumad on näiteks Shopify, WordPress ning Wix. Platvormide seas on nii tasulisi kui tasuta versioone. Alustada võib vabalt tasuta versiooniga, kuid kui e-pood edukaks osutub on, soovitame proovida ka tasulisi versioone, sest tihti võimaldatakse siis ka oma domeen (näiteks WordPress). Nendel veebilehtedel on erinevaid tööriistu, näiteks turundustööriistad, mis aitavad e-poodi arendada ning läbi selle paljude inimesteni jõuda. See on suur pluss, sest õigete tööriistadega saad asju ajada palju edukamalt ning hea turundusega võid jõuda kaugele.

Turundustööriistad

Mainisime, et paljud platvormid pakuvad ka turundustööriistu, kuid muidugi saab neid ka eraldi soetada ja kasutada. Vaatame üle, millised on populaarsed turundustööristad ning milleks neid vaja on. Näiteks WordPress ning Shopify pakuvad rohkelt võimalusi, mis aitavad sul rohkemate klientideni jõuda. Et ka visuaal on oluline, kus tuleb appi näiteks Canvaa, kus saad oma lehe jaoks luua kujundusi, pilte töödelda, tekste lisada ning palju muud, et veebileht oleks atraktiivsem. Oma e-poodi laiema publikuni viia aitavad ka sellised tööriistad nagu Google Ads ja Google Analytics. Viimane aitab analüüsida, kui paljud klendid sinu koduleheni jõuavad ning kuidas saaks asja parandada. Muidugi ära unustaSEO-d ehk vali alati õiged märksõnad, mis võimaldavad näiteks Google otsingus sinu e-poel esimesena esile tulla. Turundus on edu võti ning internetiavarustes leidub tohutult variante, mida kasutada. Tööriistade valikul pea silmas nii turundust, visuaali kui lehe külastatavust.

Makseviisid

Tänapäeva inimeste jaoks on olulinemaksta kiirelt, mugavalt ning endalesobival viisil. Kui see on võimalik, proovi oma lehel pakkuda võimalikult palju makseviise. Inimesed armastavad kiireid panga- ja kaardimakseid, võimalusel läbi pangalingi, aga ka VISA ja MasterCardi makseid. Samuti on populaarsed erinevad e-rahakotid nagu PayPal, PaySera ja Skrill, mis annavad inimestele rohkem privaatsust. Mugav on Rootsi lahendus Trustly, mis vahendab makseid pankade ning pakkuja vahel ning jätab kasutajale tema privaatsuse. Oluline on ka, et klientidel oleks võimalik oma ostud paindlikult sooritada ning siin tulevad kasuks näiteks osta kohe, maksa hiljem makselahendused.. Näiteks pakub ESTO sinu kliendile võimalust oma ostukorvi eest tasuda kolmes võrdses osas, ilma ühegi lisatasuta. Sinule kui e-poe omanikule risk puudub, sest kliendihaldusega tegeleb ESTO ise. Klientidel on hea teada, et kui on vaja teha suurt väljaminekut, siis on sinu e-poes selline võimalus oma ostu eest hiljem tasuda olemas ning teenid müüjana plusspunkte ja kliendid naasevad sinu e-poodi tagasi.

Info aktuaalsus

Viimaks hoia alati info oma veebilehel aja- ja asjakohane. Pea silmas,, et kaup, mida lehel kuvad on alati laos olemas, võimalusel jaga blogis kasulike artikleid ning ole alati oma klientide jaoks olemas. Ssee tõstab sinu e-poe usaldust ning aitab suusõnaliselt head mainet suurendada. Soovime sulle edu ning palju jaksu oma e-poega alustamisel!


Artikkel on sponsoreeritud.


Kalaportaal, 2023