Alates 01.05.2022 on foorum vaid lugemiseks. Selleks on peamiselt kaks põhjust: portaal "kolis ümber" platvormi viimasele versioonile, kuid kahjuks pole veel välja lastud foorumi komponendi töövalmis versiooni ning eesti keelset tõlget. Samuti on viimastel aastatel olnud probleemid spämmijatega, kes murravad läbi ka spämmikaitsest.

  • Aitäh 11000 foorumipostituse eest ning loodetavasti kohtume uuesti tulevikus!

Rullid (haspel,multi,nevskaja jne.)

More
8 years 8 months ago #6826 by Madis
Kas daiwa ei reklaaminud seda magseali kui eluaegset/lisaõlitamise vaba asja? :)
More
8 years 8 months ago #6829 by ceemic
Eks ta umbes nii võib ollagi, kuniks rulli lahti pole vaja kiskuda.
Lisaks oli tol Caldial miski defekt juba "sünnist" saati, kuna rootori all võll ja puks päris tsentris üksteise suhtes polnud...

More
8 years 8 months ago #6831 by Ridiculous
Ceemic, mille järgi tuvastasite, et õli otsas? Mul nimelt Luviasel talvel kui tamiil oli jäigem ja tekitas paar korda sasisid, oli kaks olukorda, kus tamiil poos ennast võlli vahele ja pärast oli tamiil osaliselt punaka õliga koos. Äkki peaks ka õli lisama, sest pika vihmase püügipäevaga on käik veidi raskemaks ja kahisevaks läinud. Pärast muidugi jälle ilusti siidine.
More
8 years 8 months ago #6832 by Ridiculous
Ahah, jõudsid juba enne vastata. Ma mõtlesin, et äkki oli samasugune tamiili poomise olukord nagu mul...
More
8 years 8 months ago #6833 by Jeekim
Ei tea kust pärineb arvamus, et Magseal muudab rulli hooldusvabaks. Rull muutub tänu tihendite asemel "ferrofluid"-õli kasutamisele vaid veekindlamaks, kuid kõik teised õlid ja määrded rullis liikuvatel osadel ajapikku vananevad, hakkavad sisaldama mikroskoopilisi metalliosakesi, mida näitab määrdeainete tumenemine ja loomulikult tuleb ka neid rulle endiselt hooldada.
More
8 years 8 months ago - 8 years 8 months ago #6834 by ceemic
Ridiculous, mis võlli ümber sul tamiil poos?

Ma räägin tiguvõllist ja IARi sees olevast puksist, mille ümber magseal.
Tuvastasime, et õli otsas ikka visuaalsel teel, kuna oli vaja rulli lahti võtta.
Esimest korda pidin avama selle Caldia talvel seepärast, et IAR hakkas jukerdama ning ei rakendunud.
Siis oli osa magseal õli IARi rull-laagrite peale sattunud. Siis märkasin ka, et puks pole päris tsentris.
Teist korda võtsin rulli lahti nüüd hiljuti, kuna vändaloks oli päris suureks läinud, ning sai platist lisaseibe tellitud, mis suruks hammasratta rohkem teo vastu.
Pärast rulli kokkupanekut enam õli magseali ketta ja puksi vahel täielikult ühendust ei tekitanud. Seda õli on seal ikka üsna vähe.
Seepeale tellisimegi "ferrofluidi". Eelnevalt sai puhastatud ning vahetatud ka rulli sees määre.

Tundub, et sõbra Caldia 2004 lihtsalt õnnetu mudel trehvanud. Mina enda 2508H üle küll ei kurda. Samuti on sõbral 2500 suuruses rull, mis kenasti töötab.
Last edit: 8 years 8 months ago by ceemic.
Time to create page: 0.109 seconds
Powered by Kunena Forum