Kalapüügijutud

Blogid kalalkäikudest ja kalamehetegudest
Teksti suurus: +

Särjerallitamine

Tuleb tunnistada, et viimasest käsiõnge käes hoidmisest on vahepeal kõvasti vett merre voolanud. Aga kui eile helistasti ja särjele kutsuti, võttis otsuse tegemine aega ca 20 sekundit. Eriti kui veel arvestada seda suurt pattu, et kalal käimiseks pole viimasel ajal üldse aega olnud.

Võtsime hommikul suuna lääne poole ja kui särjekraavi juurde jõudsime, olid kõik teised kalamehed juba kohal. See tähendab, et ega peale meie rohkem kalamehi sinna ära mahtunud poleksi. Olime neljakesi - kaks kiiremat sõpra võtsid vabad positsioonid sisse ja meie kaks hakkasime kohta otsima. Õnneks oli üks pillirooauk vaba ja sättisime end sinna püüdma. Peale 30 min püüki saime aru, miks see plats vaba oli. Kui ümberringi teistel kalameestel miskit kogu aeg tilkus, siis me tõmbasime ainult viidikaid välja. Ehk olime sattunud viidikate elamurajooni.

Meie kõrval püüdis üks seltskond vene keelt kõnelevaid härrasmehi, kes muudkui ilusat kala välja tõmbasid. Särjed, kogred, sekka ahvenat. Ja pidevas rütmis.

Kui olime tund aega viidikaid C & R-itanud, siis sättisin end uue koha peale - mainitud seltskonna "paremale käele", nii et meie vahele paras distants tekkis ning me üksteist ei seganud, kuid siiski nende kullasoonele lähemale. Sellega asi veidi paranes. Nüüd hakkas ka särge tulema, kuid siiski vaid väikest.

Varsti seltskond lahkus, sest üks härrasmees käis vööst saati ujumas ja sump oli neil juba nagunii kala täis.

Haarasime neljakesi nende territooriumi endale ja püük võttis uue kursi. Meil oli nelja erinevat sööta: väike sõnnikuuss, suur sõnnikuuss, kärbsevastsed ja mais. Püüdsime põhiliselt loomse söödaga ja kala tuli täiesti normaalse tempoga. Särgede sekka ka kobedat kokre. Ilmselt oli eelmine meeskond platsi ka sisse söötnud.

Söötsin omaltpoolt kohta sisse maisiga ja kuigi ma pole taimse sööda fänn, mõtlesin eksperimenteerida ja vaid maisiga püüda. Polnud paha mõte, sest nüüd hakkas kala lausa ketti tulema. Kamraadid läksid samuti maisi peale üle ja pihta hakkas see tõeline "särjeralli". Kala tuli paremalt ja vasakult, käis korralik töö tegemine.

Pang hakkas täis saama ja tulevast vobla oli seal täiesti parasjagu. Enne teelesättimist sai ka "Kaldad Puhtaks" koristusaktsioon tagantjärgi ära tehtud.

Võib-olla kõlab nagu kalastusklišee, kuid värske õhk, hea seltskond, väike õlu ja kalakakkumine on just see, mida ühelt kevadiselt laupäevalt oodata :)

Vimma feederdamine
Havitapp 2015 kevad

Kommentaarid

Selle blogi kohta kommentaarid veel puuduvad. Ole esimene ja pane oma kommentaar teele!