Kalapüügijutud

Blogid kalalkäikudest ja kalamehetegudest
Teksti suurus: +

ilmatsalu järv või karjäär, kuidas nimetada.

Sai siis käidud Ilmatsalul. Läksin sinna koos oma onuga(mart) ja ta sõbraga Umpsiga. Äratus oli kell 4:30, raske oli küll jalule saada, kuid tegema seda pidi, pakkisime oma õnged ja asusime teele. Kui olime oma 15 kilomeetrit Tallinna poole ära sõitnud ss jõudsime kohale. Kell 5:15 saime teisele poole järve ja asusime oma õngi loopima. Umpsil oli spinning, mardil põhjaõng,käsiõng ja spinning ning mul oli tavaline käsiõng. Söödaks valisime ussi ning oli ka veidi tõuku.

5:45 saime alustada püügiga, algas kõik kuidagi nurjunult, umbes esimesed tund aega oli vaikus ainult mõned väiksemad särje poisid , kes läksid tagasi kosuma. Seejärel näkkas landi otsa midagi ning tõmbasime välja umbes 1,2kg kaaluva haugi, see tähendas vaid head. Kella kaheksaks oli kotis juba nii mõnigi kala, kuid pärast seda hakkas nalja saama. Täielik raudvaikus umbes tund aega ning see pani ka punkti spinningumeestele, kuid ma teadsin, et ma ei lähe siit ilma mõõduskalata minema ning pani licalt tühja konksu korraks vette kuna tuli mulle kõne . Pärast kõnet avastasin, et särjepoiss otsas ja mõtlesin et kuidas sai tulla tühjakonksu peale ja pealekauba veel Mart ja Umps hoidsid peast kinni, et see pole võimalik. Jätkasin oma püüdmist. ning avastasin, et kalda juurde olid uurima tulnud järjest ahvenad ja särjed ning oma tunni ajaga tõmbasin neid 25 tükki kotti umbes. Ma olin väga õnnelik ning teadsin, et asi oli vaid ootamises ;)

Koju jõudes oli umbes 30 kala 8 tunniga ning jäime üsna rahule kuna ilm oli ka täiesti okei :)

Eesti suurim kala Muhu vetest
Kalalkäik 08.10.2011

Kommentaarid

Selle blogi kohta kommentaarid veel puuduvad. Ole esimene ja pane oma kommentaar teele!