Kalapüügijutud

Blogid kalalkäikudest ja kalamehetegudest
Teksti suurus: +

Haugi jaht.

Eile õhtal mingi 5 paiku sai siis hakatud liikuma veekogu poole. Kohale jõudsime tsipa peale 6. Kiskusime siis paadi lahti pumpasime täis, varustus paati jne. Enne seda muidugi vedasin ma seda 32kg ise vee juurde, kuna tee sinna suht kitsas ja kahekesi ei saand vedada. See selleks paat täis varustus peal, egas siis muud midagi kui vee peale, varem me seal muidugi paadiga pold käind, aga kohti kus paadiga ligipääses oli palju võrreldes jalgsi minemisega. Alguses proovisin siis kummikaga aga kuna see nii raske oli et põhja kinni jäi siis pidin otsustama oma konna landi kasuks. Kuna viimane kord kaotasin oma rapala Minnow Spooni keila jõkke :D
Eufoorik see vastu kasutaski seda eelpool mainitud lanti. Alumine aga neoonroheline on mul.Aga mul on selline neoon roheline
Konnaga sai siis loobitud päris kaugele, kuna avastasin enda jaoks väikse spinna ridva ja mingi hiina vuhvel rulli mis lubas päris kaugele heita mu lanti. Esimene vise oli muidugi kohe teise kaldasse, aga kuna see konn ei lase ennast kinni võtta kuskilt siis sain ta seal kohe kätte kah. Proovisime eufoorikuga siis kõiki roo servasi ja vesirooside pealseid ja niisama ääri ja keskelt ja üles poole ja alla poole, ei miskit. Eufoorik korra väitis et võttis... vb oli see muidugi mingi rohu lible aga kes teab. Tasapisi sai edasi sõutud ja muutkui aga pommitatud. Eufoorik suutis oma rulli peale päris vihaseks saada, kül tal tuli see mutter mis rulli koos hoiab lahti 2 korda ja küll rull viskamise ajal automaatselt ise klabri kinni viskas, nii et lant plartsuga vette lendas. Lõpuks kui olime juba poolele järvele tiiru peale teinud ja suurema rohu seest välja saanud, siis eufoorikul hakkas tonksama, korra võttis, kadus ära... siis enne landi välja võtmis võttis uuesti ja esimene haugipoiss oligi käes. Teine selline päris mõõduline. Sai siis jälle natuke siit ja sealt püüdud , vahepeal katsusime paati, see oli külma õhuga natuke tühjemaks läind. Suutsin muidugi oma konna landi minema visata vahepeal kuna tamiili miski asi hakkas närima üles kerimisel, eriti just enne trossi olev tamiil oli nagu eriti karvane, aga õnneks oli põhi nii madal, et sain pärast landi kätte veest. Vb siis spinna viimane rõngas näris iga kord kui viskasin, kes teab. Vahepeal sai proovitud voblereid ja kummikaid aga ei miskit mul. Enne ära minekut siis sai Eufoorik omale ahvena otsa kes oli sama suur kui rohuvaba phm. Aga kuidagi oli ta ennast selle külge haakind, aga sellest rohuvaba pöörlmeisest käis tollel vist pea nii ringi, et enne kui paati sai ta visatud otsustas ta lahti lasta ja vette kaduda. Ja peale seda meie kala ei näinudki. Siis hakkasid tugevama poole esindajad kah meid koju kamandama ja egas midagist, paar korda lanti veel puu otsa loobitud ja aerudele valu. Üritasime siis kiir aerutamist teha, aga lõpuks olime ikka kuidagi teistpidi kuidas me üldse olla ei taht. Paat siis auto katusele ja koda poole. :D Hiljem lisan pildi kah paadist katusel.

Ei täpikujaht ole meelakkumine...
Kalapüük Pärnu Jõel

Kommentaarid 1

kalake | Neljapäev, 25. august 2011 16:31

oww .. ole selle paadiga ettevaatlik me panime ka kummipaadi katusele , veekogu äärde läks ilusti , aga tagasi tulles lendas raibe minema katuselt . tagumine auto sai pihta :/ .

oww .. ole selle paadiga ettevaatlik:D me panime ka kummipaadi katusele , veekogu äärde läks ilusti , aga tagasi tulles lendas raibe minema katuselt:D . tagumine auto sai pihta :/ .