Kalapüügijutud

Blogid kalalkäikudest ja kalamehetegudest
Teksti suurus: +

09.10 Kalastuskäik

Leppisime eufoorikuga eelmine päev kokku, et kalale minek ja turba rappa, et seal pidavat ahvenat saama. Ommikul siis 6.00 äratus kenasti kohvi ja värki. Asjad autosse ja 6.40 olime kohapeal süütasime lambid oma peas ja hakkasime mööda metsa järve poole liikuma. Kohale jõudsime siis ilusti saime õnged vette ja phm pool tunnikese ootamist ja kohe kala võttis mul. Esimeseks oli pirakas ahven see miski kõva 30cm või enam järgmine oli pisem see läks kosuma ja siis viimne mis natukenegi veel korki liigutas oli siis tiba tilluke ja see ka kukkus ise tagasi. Peale seda pold miskit liikumist. Sai natuke lanti loobitud ja ka ei miskit. Siis läksin avastama, et kas teise kaldasse ka saab, miskid palgid olid üle jõgede ja esimesest ning teisest sain ilusti üle aga kolmanda ojakese peal oli palk millel jõnk sees nii kui ma selle jõnksule astusin keeras palk  ennast tagurpidi ja mina olin vööni vees, ei olnud eriti soe vesi.. kiirelt veest välja ja väänasin asju kuivemaks.. siit algas ka minu p*rse minek. Läksin tagasi asjade juurde eufoorik muutkui aga loopis oma lanti ja oli rahul. Mul suht külm sees juba... sain asjad kokku ahven ka kotikesega kaasa. Veel ütlesin eufoorikule, et ahven läbi koti närind ja panin minema ees kuna tema jäi veel sinna püüdma. Korra käis peast läbi, et kala kohvri panna.. aga ei. Siis ei leid ma enam kodu teed üles kül ma seiklesin üht pidi ja teistpidi mets oli suur ja lai.. ja ühest mülkast üle ja teisest ei leid.. siiis kõmpisin tagasi eufooriku juurde ja leian et kala kotist plehku pand ei tea kus too kadus.. eufoorikult juhised käes kuda auto leida kõmpisin uuesti siis tagasi sama aeg otsides silmaga metsas jalutavat kala :D
aga ei leid ma kala vaid auto muidugi enne autot leidsid mu jalad okastraadi mis mind maoli maha sikutas, ise veel imestasin et küll oli sitke oks aga kui lähemale läksin ja kummiku jalga tagasi panin vaatasin, et okastraat. asjad panin autosse ja läksin uuesti.. lootuses et ehk kohtan metsavahel eksind kala... aga ei miskit ju kukkus kuskile kopra auku või mülkasse ja ärkas ellu... ei tea...pettund olin kül... süüdistasin muidugi kohe eufoorikut et tema oleks kohe kaasas old siis poleks vb kala kadund :D Nüüdsest kilekotte ei usalda...
Õnneks olid autos kuivad riided ja sain kiirelt ümber visata.. loodame et haigus ligi ei tule...

Kalalkäik 08.10.2011
Esimesest jõeforelli hooajast – esimene osa